#بی_پردگی

سخن در پرده گفتن را رها کن، بیا آغاز کن #بی_پردگی را

#بی_پردگی

سخن در پرده گفتن را رها کن، بیا آغاز کن #بی_پردگی را

آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پیام های کوتاه

خیال تو

|۱۹:۴۰|

 عاقبت فکر و خیال تو مرا خواهد کشت

 فکر به وصل محال تو مرا خواهد کشت


خجلت وُسع کم و فقر و نداری به کنار

دیدن مال و منال تو مرا خواهد کشت


 نه فقط فکر و خیال تو به ایام فراق

نیز دانم که وصال تو مرا خواهد کشت


خاطراتم همه فرزند خیالم بوده ست

خاطراتم همه مال تو، مرا خواهد کشت


خواب دیدم که شبی دست تو در دستانم...

صبح شد...؛ صبح زوال تو مرا خواهد کشت


ماه ها محو تو بودمْ وَ نمی دانستی...

ماه من، غبطه به حال تو مرا خواهد کشت!


پرسشی از دل من کردی و آتش زدی ام

فکر کردن به سوال تو مرا خواهد کشت


گرچه دل در گرو حسن خصالت دادم

نیک دانم که جمال تو مرا خواهد کشت


من به چنگال تو باز افتم و زخمی...؛ اما

رنگ و روی پر و بال تو مرا خواهد کشت


خواستم جان تو را قافیه ی شعر کنم

جان من! جان تو جان تو مرا خواهد کشت


آمدی بار دگر پیشم و لبخند زدی...

عاقبت فکر و خیال تو مرا خواهد کشت


علی خسروی راد

آبان۹۴

  • سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ , ۱۹:۴۰
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">